廈門 Day3-永定客家土樓

01Jul – 04Jul2009

今次同我?friend Carly 利用7月1日個假期加埋請多兩日假 join ?4日團去永定土樓。

個團到第三日至去永定土樓民俗文化村, 當日天氣麻麻地, 久不久會落毛毛雨。巴士沿途也可見到大大小小破落的土樓, 有D甚至倒塌?一半,而就我所見,大部份仍然有人居住?。

img_6167.JPG

↑ 如升樓:這是這處土樓群中比較細小的一個,我?只是係對面望?就算。

img_6138.JPG
↑ 慶福樓內:我?係樓中地下一間房中用膳既,當日雖然下雨,但無冷氣無風扇,始終都係覺得好熱。我實在非常FEEL 到當地居民的生活。不過?間餐?味道的確不錯,我?食飯一?有兩位uncle 買?兩隻走地雞加?,重請埋我?食添!

img_6162.JPG

↑ 慶福樓內: 土樓?地下一層有不少家庭商?出售當地紀念品。

img_6129.JPG

↑ 振成樓:在土樓群中最大最多人睇的一個,我?係裏面的的時間亦係最長。

img_6254.JPG

↑ 振成樓?:D居民走出走廊乘?。

當地有一個規距:遊客只可以係土樓地下一層遊覽,不能上二樓或以上的樓層,因為那裏仍然有居民住嘛。當然我唔會預料到有機會上到土樓高層影相啦! 點知那時有個呀伯走過?同我?Friend 講話只要比20¥佢,佢就會帶我?上佢頂層間屋處。咁硬係好啦! 我?是旦講價比少一半(即10¥),咁就跟佢上?三樓,即係頂層影相啦。(Carly:多謝你請我上去, 我係唔會比返錢你既。呵呵!)

?個呀伯係上樓梯時重話我?可以比錢住佢間屋添,佢真係識做生意。我就算有時間停留土樓,都肯定唔會住係土樓?D房啦。雖然無其他Blogger 所講咁『壓』,不過無冷氣, 風扇都唔多覺眼。我咁怕熱,肯定唔得啦!

img_6216.JPG

↑ 振成樓頂層:家家??緊閉門?,但可見到居民在圓形走廊曬玉米,同曬衣服。

img_6226.JPG

↑從此舉處 清澈可見土樓外圍圓檣內有有另一個小圓檣,小圓檣的中央似是一個居民聚集的小廣場。

我個trip?其他相片:taboocat’s album

=>廈門 Day1

  • 其他我旅遊過?地方:
    | 匈牙利 | 奧地利 | 捷克 | 德國 | 俄羅斯 | 土耳其 | 北海道 | 柬埔寨 | 臺北 | 廈門 |

  • You may also like...

    5 Responses

    1. 蘇菲 says:

      土摟真的很有歷史的風貌 特別有趣的是有燈籠掛在窗口 很有特色
      應該每一住戶的關係也很近嘛 哈哈!
      圓圓的建築 在他們的年代 應該很富有那時的色彩

    2. Carly says:

      Phyllis, i will remember you. oh, my 5 dollars…

    3. admin says:

      蘇菲:係?!真係好特別的建築群,很難想像以前的福建原居民可以為?家宅平安,竟然可以起?—舊舊甘鬼圓的大屋。

      Carly: don’t be so tight-fisted la … hahahaha

    4. Gloria says:

      Hi Phyllis,

      您有咁詳盡的報導及那美麗的相片,您唔做導遊就浪費了您的才華喎!
      我很欣賞啊!實在太羡慕您,可以到處遊歷,見識可不少啊!

      Regards,
      Gloria

    5. admin says:

      哈哈!其實我因為無乜見識,所以先至去旅行。