廈門 Day1

其實去到?門,要去到第三日先至去土樓?,不過我先寫?佢先,事關我最想去?度嘛。咁現在就續寫返第一日去過?地方:


華僑博物館:是以華僑華人歷史為主題 ,由著名愛國華僑陳嘉庚先生倡辦。
img_6007.JPG

↑ 博物館的正前面: 當時天氣係唔係好好呢? 其實當時?度有成37度, 我影完呢張相我發覺自己D汗流到件衫濕晒!

img_6003.JPG

↑ 博物館內: 可能係富有人家?婚嫁大床。

img_6005.JPG

↑ 博物館內: 當年有好多中國人被賣?仔到海外, 如果無係被拐賣?過程中病死, 就會從事D辛苦?勞動工作。


南普陀寺 : 南普陀寺起源于唐代 , 集了間南淵源流長的歷史文化 , 天王殿 大雄寶殿 大悲殿 藏經閣 左右廂房 鐘鼓樓等構成的建築群雄 , 偉壯觀頗具佛教特色。 (<— 行程簡介是也)

img_6009.JPG
↑ 大悲殿:—個我覺得呢度最掂的寺廟建築 , 尤其係個頂D鉤,我真係未見過。

img_6013.JPG

↑ 要上?大悲殿,就要行—排樓梯先,佢係— 座八角亭式建築。

我係間寺度行?行去,不時係耳邊傳來陣陣佛教音樂。不過我突然間發覺其中一首音樂竟然就係經典日本卡通 – 機靈小和尚(—丘僧)?支主題典! 笑到我?死?。

img_6011.JPG

↑ 呢間前面係—間寺,不過側邊就似座西式建築。

0617_00480_001b2.jpg

↑ 南普陀寺素餅是廈門有名的手信 (資料圖片)。

我就發覺有內地同胞把接近廿多盒的素餅放入車尾?,好似上倉咁。朋友仔Carly都買?綠豆素餅(10¥)同幸福餅(麥芽蜜糖味 22¥)。佢打4.8/5分俾幸福餅(非常高分?~ o.O) ,而 綠豆素餅就得4/5分。

報紙話 南普陀寺最受歡迎?其實係?度?齋菜,不少菜式都得到過國家級廚藝獎項,如香泥藏珍、半月沉江等。我?跟團哪有時間試食呀,得個恨字。

  • 廈門 Day3 : 福建永定客家土樓
  • 我個trip?其他相片:taboocat’s album
  • 其他我旅遊過?地方:
    | 匈牙利 | 奧地利 | 捷克 | 德國 | 俄羅斯 | 土耳其 | 北海道 | 柬埔寨 | 臺北 | 廈門 |

  • You may also like...

    3 Responses

    1. 蘇菲 says:

      我其實喜歡去博物館 因為可以在最短的時間就可以撩解當地的文化風情呢.

      Phyllis, 為甚麼我們沒有”南普陀寺素餅”作為手信的呢 哈哈!

    2. admin says:

      oh well , cuz i hvn’t buy any lor ~ hehe

    3. Carly says:

      餅到食時方恨少 T_T